21.03.1963 OK-LDB toho dne již druhá stočtyřka ČSA (po OK-MDE), která vyjela v Bratislavě z dráhy. Příčinou bylo nevypuštění brzdících padáků, v odpalovacím zařízení byly použité pyropatrony.
Simulátor Concorde, využívaný dříve British Airways. Nyní v Brooklands Museum. Plně funkční, lze objednat i hodinový výcvik s 15 minutami za řízením!
...
V sobotu 26. května 2018 nás tragicky opustil kamarád a vášnivý spotter Michal Křižka - Cruiser. Michal byl dlouholetý řídící letového provozu na ACC Praha, letadla měl však ve své duši i srdci od dětství. Za planespottingem, který ho jednou a provždy pohltil, cestoval po celém světě. Slova se těžko hledají, fotky hovoří za vše. Miroslav Jindra
V roce 2011 byl G-ARVM přesunut v muzeu Brooklands na toto místo. Nyní by se mělo pracovat na obnově jeho interiéru, který by měl být časem zpřístupněn.
Vyroben v roce 1961 pro společnost BEA jako Vickers Vanguard, kdy byl pokřtěn jménem Superb. V roce 1969 byl přestavěn na verzi Merchantman, tak sloužil pro BEA do roku 1981. Pak byl v roce 1992 prodán Hunting Aviation, pro které létal do roku 1996, kdy byl přelétnut do Brooklands.
Tento letoun výrobního čísla 13237 nikdy u Royal Air Force nelétal. Jedná se o Bristol Britannia 312, který byl dodán BOAC 02.01.1958 jako G-AOVF. Od 04.03.1964 byl zapůjčen British Eagle, kde také prodělal přestavbu na nákladní verzi 312F. K BOAC se vrací 27.11.1968. Poté slouží u společností Donaldson (1972), International Air Services a African Safari (1972), Invicta (1976-1978), Redcoat Air Cargo (1979-1980) a I.A.C. Air Cargo jako 9Q-CAZ. V roce 1984 se jejím vlastníkem stává Proteus Aero Services a 31.05.1984 G-AOVF přelétá do muzea na letišti Cosford, kde je vystavena v barvách BOAC. V roce 2007 je přemalován do barev RAF s registrací XM497. Původní letoun XM497 byl sešrotován v roce 1977 na letišti Stansted, zbytky posloužily letištním hasičům a byly definitivně zničeny v květnu 1981.
Původně G-ASIX létající pro British United Airways. Dodáno 1964, v roce 1974 prodáno vládě Ománu. V roce 1987 přeletěno z Muscatu přes Heathrow do Brooklands.
A388 Air France následována B773 British Airways, který ale přistál o čtyři minuty později, nicméně z RWY 25L je to proti RWY 24R o dost blíž k terminálu, takže na stojánku dorazily prakticky ve stejný čas.
11.02. Toto letadlo mělo namále 06.03.2005, kdy krátce po nastoupání do cestovní hladiny při letu z Varadera do Quebec City se oddělila značná část směrového kormidla. Letadlo se dostalo do tzv. holandského kroku, ale posádka jej dokázala dostat pod kontrolu a přistát zpět ve Varaderu.